Åååååh typiskt..

Jag inledde min Uppsala höst med att vara sjuk som en liten gris.
Hade magsjuka hela dagen igår, underbart.

Men från igår eftermiddag mådde jag mycket bättre och orkade skruva ihop en köksstol med Ellie och se på film med Malin. Och idg mår jag bra, nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hit och så ska vi iväg och hämta både skrivbord och soffa (hoppas jag)!

Jag var ut med Nina och hennes isländska kompis i fredags, och det var hur roligt som helst! Först var vi hos Nina och förfestade lite innan vi gick till Bryggan. Där var fullt med folk och vi dansade massor. Träffade en del folk jag inte sett på länge, så det var roligt. Martina var också där, så vi hade en liten post-Erasmus-ypsa-reunion, typ :)

Skolan börjar imorgon, så nu är sommaren slut för min del. Men det känns ok att börja ändå och komma in i rutiner igen. Eftersom jag for till Irland ett år så har jag ju hamnat ett år efter mina gamla klasskompisar, så de har redan tagit examen, och jag kommer alltså att få helt nya klasskompisar. Och sjukgymnastutbildningen är inte längre vid Akkis ingång 15, utan vid BMC. Alltså, helt nya lokaler också, kommer jag att klara av alla förändringar, hmmm...?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad trevligt att du är vid BMC nu, det är ju värsta nära Pollax!

2010-08-22 @ 21:02:12
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/
Postat av: Sofia

Wiiiuu! Då kan vi ha lunchdater! :)

2010-08-22 @ 22:39:40
URL: http://lifeaftererasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0