Det är inte lätt när det är svårt..!

Igår träffade jag en knäpatient tillsammans med en sjukgymnast på praktiken, som skulle göra en gånganalys och se hur det ser ut när hon går. Patienten var en hemskt rar kvinna i 40-års åldern klädd i en mysig ylleklänning och söta mönstrade strumpbyxor. Medan hon går fram och tillbaka och vi tittar på hur det ser ut säger sjukgymnasten..:

"Det går så lätt att se hur du rör dig när du har såna tajta och bra... långkalsonger..!"

Hahaha, jag trodde jag skulle dö. Sjukt roligt!

Byxorna är klara och de blev faktiskt rätt bra (förutom ett litet tekniskt fel..), om man får säga så själv? :)

Och nu väntar jag bara på att mina klasskompisar ska komma hit. Är det nån som känner att de måste halka och slå sig ikväll är det bäst att göra det på studentvägen eftersom vi kommer att vara ca 20 sjukgymnaster på samma ställe... haha! :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha . ;D

2010-12-02 @ 23:06:26
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0