Kalla fingrar..

Alltså.. det är ibland så kallt i min lägenhet att det knappt är ok. Det drar från alla fönster, från persiennsnörena.. Hålen i dörrkarmen är inte täta. Och då ska vi inte ens prata om hur kallt det är i ett av våra köksskåp. Man skulle nästan kunna använda det som kylskåp.. Mina fingrar är så kalla att musplattan inte alltid funkar eftersom datorn inte fattar att det är ett finger alls.. Dåligt! Tur att jag har varma yllesockor och filtar och många täcken, mys! Och badkar :)

Det börjar närma sig jul nu på riktigt, bara en dryg vecka kvar nu! Även om vi fortfarande har skola så har jag i princip redan tagit lov. Kursen vi går nu är rätt dryg. Och tråkig. Fast föreläsaren idag var rätt rolig - eller, iaf hans skratt hahaha!

Alvida fyller 25 i morron och har kalas på fredag. Tema: 90-tal! Jag, hon och Johanna var och shoppade 90-talskläder och vi kommer att vara grymt snygga, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0