Shake your body like a belly dancer

Det här har varit en konstig helg, men kårfesten i fredags var iaf hur rolig som helst! Min klass hade temat "backpackers", och vi var alla utklädda enligt teman från olika land. Vi spexar alltid på våra kårfester, och vårat spex gick ut på att några spelade sjukgymnaster som var less på sitt jobb och drog iväg ut och resa och for till en massa olika länder, och så var det folk från varje av dessa land som dansade lite. Jag och några till var i Indien som magdansöser!



Alvida, jag och Johanna!



Nästan hela Indiengruppen: Jag, Johanna, Henrik, Alvida och Johanna.

Kommentarer
Postat av: becka

Snyggsyster! :)

2010-12-05 @ 12:29:54
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/
Postat av: Aino

Vad fin du var!! Och gjorde kläderna själv, imponerande!!

2010-12-05 @ 20:03:23
Postat av: Inko

Vad fin dräkten blev!

2010-12-10 @ 20:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0