Ny dator!

Min gamla dator (ett litet ryssbygge som varit mycket troget i över fyra år) började ge upp på riktigt i helgen.. Och eftersom jag inte är så bra på sånt där så tänkte jag att det är bäst att gå och prata med nån i en affär. Så, jag for ut till Elgiganten och kom hem med en dator, wiee! Så nu har jag en fungerande dator, med fungerande cd-läsare (den har inte funkat sen i våras), otejpad musplatta och alla skruvar kvar, great success!


Typ så ser den ut! Tänkte förut ha köpt en Mac, men tyckte sen inte att det var värt 7000 extra, så det blev en pc iaf. Och so far, so nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Aino

Meh vad har du gjort!!! Once u go mac u never go back... Nån dag kommer du inse det... =)

2010-11-10 @ 18:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0