Det går bra nu :)

Vi hade PM examination idag, och jag och Johanna blev godkända utan att behöva lämna in kompletteringar, yey! Så nu tar jag helg. Helt ledig helg dessutom! Och det blir en rätt lugn helg.. Ska ladda inför praktiken som börjar på måndag, så nu sitter jag inne och myser och äter choklad och funderar på när det är ok att börja dricka glögg?

Allt stipendiejobb är klart för den här gången också, Maria och jag var och lämnade tillbaka alla ansökningar och förslag till stipendiekansliet idag, så nu har vi en hel vecka ledigt innan nästa omgång börjar haha!


Kommentarer
Postat av: Aino

Att dricka glögg får klartecken från mig iaf!

2010-10-24 @ 00:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0