Vissa dagar är bättre än andra!

Idag är en sån..!

1. Vi hade praktisk dugga i skolan - träning med patientfall inför examination, och jag kände att jag hade lite koll ändå. Kunde väl inte allt, men så det duger just nu iaf, skönt.

2. Vi har fördelat terminens praktikplatser, och jag ska vara i Tierp i 6 veckor från mitten av oktober till slutet av november. Alltså - pendlingsavstånd till Uppsala, och jag ska vara där med en hemskt trevlig klasskompis, Zofie, som förutom att vara trevlig också har bil - vi slipper tåg eller bussar, weii!

3. Anna frågade om jag vill gå på reccegasken ikväll - gratis! Någon hade hoppat av i sista sekund.. Självklart vill jag det! :)

4. Jag har röda naglar, bara det gör mig glad :)

Ha en fin helg!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0