CV!

Jag är typ helt klar med hela min jobbansökan nu! Är nöjd med CV:t, och har också skrivit ett personligt brev som jag ska få godkänt nu bara, så förhoppningsvis skickar jag in min första officiella jobbansökan imorron!! :)

Har också sökt lite kurser till hösten som plan B, och det blev: Anledningar till och SG-behandling vid långvarig smärta (15 hp, KI), Träning som behandling (7,5 hp, KI) och Beteendemedicin (7,5 hp, Mälardalens högskola - distans). Sen som plan C valde jag en kurs i pedagogik (som jag helst inte vill läsa eftersom jag tycker det verkar tråkigt), och plan D är engelska C. Men helst vill jag jobba!

Imorron ska jag övningsköra permobil på praktiken! Först själv och sen ska jag instruera en tonåring, roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0