Är lite stackars...

Har känt mig sjuk och stackars hela dagen idag. Var helt övertygad om att jag hade lunginflammation där ett tag eftersom högra lungan gjorde ont och det gjorde ont att både hosta och att andas. Efter 3 h tittande på serier och ätande av diverse bra sjukmat (typ massa te, glass och halspastiller) känner jag mig bättre. Men det gjorde jag inte förut. Var till apoteket och handlade en massa medicin, bara för att glömma hela påsen på Luthagens Livs. Tur att jag har världens snällaste pojkvän som for och hämtade den åt mig.

Jag och Johanna har börjat skriva på vår C-uppsats på riktigt nu! Vi gör en intervjustudie där vi undersöker upplevelsen av fysisk aktivitet hos Parkinsonpatienter, och vi har redan haft 4 intervjuer! Vi siktar på att vara klara till slutet av mars när Johanna far iväg på praktik till Canada. Jag har alltså inte mycket tid på mig att vara sjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0