:)

Det finns någon här i Uppsala som gör mig lite extra glad :)
Ända sen nyår har jag typ bara varit med världens finaste, och har alltså inte haft tid att blogga alls, har haft fullt upp med att ha det bra och vara lycklig. Mycket nöjd.

Och så har jag köpt träningskort, som jag SKA utnyttja den här terminen. Med start nästa vecka, jajjemän! Ska börja gå på Ninis-kaninis zumba-pass, det blir fab.

Till helgen ska jag, Zofie, Alvida och Johanna på roadtrip till Göteborg, det ska bli ruskigt skoj! Tjejhelg i Göteborg, kan det bli annat än bra?

Nu ska jag ta tag i mitt liv,
ciao.


Kommentarer
Postat av: Becka

Hör av dej om ni har vägarna förbi mullsjö! :D de är ju typ.. på vägen ti göteborg :)

2011-01-12 @ 23:00:09
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/
Postat av: Nina

tjoho, vad roligt, både att du kommer på passen och så det andra så klart ;)

2011-01-17 @ 21:50:07
URL: http://workoutlovestory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0