Hej Oslo!

Åh, jag fick nyss ett mail med en så trevlig hälsning från JossePosse i Norge att jag bara måste skriva en gång till idag bara för att säga hej och att jag saknar henne och tycker alldeles bestämt att hon ska komma en sväng till Uppsala!



Så här snygg är hon! Och hon ska springa Marathon i vår och är alltså inte riktigt klok haha! :)

Kom precis hem efter en alldeles jättemysig kväll med te, London-nyheter och gitarrspelande med Alvida! Det gick riktigt bra och lärde oss till och med några nya låtar, great success :)

I morgon ska jag på temadag inför min praktik och ska lära mej mer om CP-skador eftersom jag ska ha praktik på barnhabiliteringen med start 4/4. Det är möjligt att jag redan sagt det, men mitt minne är lite kort ibland, så isf har jag glömt bort det. Sen resten av veckan blir det bara c-uppsats, stipendier och Orvar-mat (Orvars = Norrlands nationspub) hela veckan, hejaheja.

Förresten så har nog jag världens bästa pojkvän. I söndags vaknade vi tidigt, och han går upp och säger "du behöver inte vakna ännu, jag går upp och bakar scones!" Hur fantastiskt är inte det?! :)

Kommentarer
Postat av: josse

Jag lovade ju komma till din födelsedag, men vi får se hur det går med det.. Men till påsken kommer jag hem och sen är det snart sommar och då kan vi umgås varje dag om vi vill. KRAM!

2011-03-08 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0