Long time no seen

Min blogg har varit lite död de senaste två veckorna eftersom jag har bara varit busybusy och inte fattat att tiden har gått. Men det som hänt är att vår uppsats är typ klar! Vi har lämnat in första versionen och ska lämna in en andra, korrigerad, version imorron eller på torsdag! Det går bra :)

Stipendierna är också nästan klara nu, det enda som är kvar är själva mötet på torsdag där vi ger förslag på stipendiater.
Så nu har jag det så mycket lugnare, och idag har jag haft en nästan helt ledig dag! Helt underbart :) Jag har hunnit med två promenader, en cykeltur ut till Elgiganten  där jag handlade en ny dammsugare - en liten och gul som suger bra haha.
Eftersom jag handlade ny dammsugare blev dagens nästa projekt att städa, så nu är det helt plötsligt betydligt renare hemma! :) Jag orkade med allt utom mitt eget rum och att skura. Oh well, det kan jag leva med. Nu sitter jag och försöker hitta energi till att baka bröd tills Julia kommer i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0