Uppsalavår!

Det är vår!


Snön är nästan borta, snödroppar, svalört och (några) krokusar blommar och det gör mig lycklig varje gång jag ser dem! Trist bara att det blåser så man knappt kan vara ute - igår såg jag en tjej som blåste av vägen med cykel, det var skitroligt haha! (Hon körde bara nästan ut på en gräsmatta och inget annat hände än att det såg kul ut)
Julia kommer ikväll, hurra!
Ska bli så roligt och det var så länge sen sist...! Och imorron blir det party!! Några tjejer, lite vin, lite tårta, det blir fab.
Igår hade vi stipendiemöte I, så nu är första etappen på vårens stip-jobb klart! Vi delade ut en massa pengar, och vissa kommer att bli väldigt nöjda. Lucky bastards. :P
Min lägenhet är ren - jätteren, och det känns fantastiskt. I typ tre dagar har jag städat lite grann, och igår avslutade jag med att dammsuga (med min nya, gula dammsugare) och skura hela lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0