Say whaat?

Alltså.. Hur tog sommarlovet slut? Vad hände?
Jag har en, EN vecka kvar på jobb. Sen är det mitten av augusti, hem till Brändö packa ihop, byebye Brändö och sen flyttar jag tillbaka till Uppsala. Och jag som typ fortfarande funderar på alla saker jag ska göra i sommar..

Missförstå mig rätt, jag har haft ett bra sommarlov och jag tycker att det ska bli så roligt att flytta till Uppsala igen, jag fattar bara inte hur 2,5 månad kan gå så fort..

Nu är jag sjukt mätt. Julia gick nyss härifrån, och vi blev godissugna så vi bakade lite kladdkakssmet, omnomnom. Men nu är jag ruskigt mätt, sockerchocken har lagt sig så jag kommer att somna som en sten inatt. Great success.

Nu i helgen ska jag till Brändö och börja projekt packa ihop mitt liv. Igen. Och det är inte precis något helt enkelt projekt eftersom jag har saker utspridda i:

- Mariehamn
- Hemma i Brändö
- Vår sommarstuga
- Mormor och morfars hus.
- Ev. har jag något på garagevinden.

Hurra. Var börjar jag?

Johanna kom hem igår från ett utbytes år i Tokyo, och imorron ska jag träffa henne, längtar! Har saknat henne.. :)

Nu ska jag sova, nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, ska bli kul att ses imorn :)

2010-08-04 @ 23:06:51
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0