Tillbaka i verkligheten

Nu har jag efter nästan två vekcor på språng kommit tillbaka till Mariehamn för att ta det lungt några dagar. Det går sådär. Är rastlös och får inget gjort, och det konstigt att inte ha en massa folk runt sig jämt. Idag har jag gjort typ, inget.. Värdelöst. Men fick iaf träffa syrran en stund som kom och hälsade på och åt middag och bjöd på glass, yey.

Här kommer ett litet urval av bilder från den senaste tiden:



Sini och jag på Arken


Foto: Sini

Becka och jag vid Klosterviken



Sini och jag hoppar! :D



Stugkalas hos Robban på Föglö med simma, sola, gummibåt, sänka kanot, äventyrsbad, vattenskidor, bastu, grillning och piña coladas, faboulus!



Sen bar det av till Uppsala med tjejhäng, mys, party och shopping. En lunch på Ainos tak utvecklades till spårad fotosession..







Japp, ungefär det har jag pysslat med på sistone :)

Nu väntar första Rockoff helgen, och sen tre veckors jobb innan flyttlasset går till Uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0