Helg!

Min andra helg efter andra jobbveckan började för exakt 50 minuter sedan. Gött.

En sak hände på jobbet idag som gjorde mig sjukt nöjd. Jag skulle instruera kryckgång för en patient, och vi skulle i samma veva flytta på patienten som hade ont.. Och då backade sköterskan som var där och sa åt mig att:

-"Nu får du som kan det här ta över, säg bara åt mig vad jag ska göra"

Iiih! Kändes sjukt bra att få ett spontant erkännande på det viset, det gjorde mig glad :)

Igår fick jag träffa Julia igen, och det var himla mysigt. Middag på Niska som är en pizzeria som ligger precis vid vattnet, man sitter precis vid kajkanten brevid alla båtar när man äter och det är hur mysigt som helst och pizzorna är like heaven. Hon är nyutexaminerad sjuksyrra och har flyttat hem till Åland nu och kom precis hem från semester i Italien :)



Tycker om den här bilden på mej och Lula i Västerås när jag var nyss hemkommer från Irland, det var en sjukt bra kväll!

----

Försökte lägga in ett youtube klipp för min favvolåt för typ fredageftermiddagar, men jag misslyckades big time och vet inte hur man bär sig åt.. Anyway, den här låten är fantastiskt! Chill och lite halvpepp :)

http://www.youtube.com/watch?v=6CLN-2hwvBg

Kommentarer
Postat av: Mam

Duktig Fi-Fi!

2010-06-18 @ 16:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0