Gott nytt år!

Jag är tillbaka i Uppsala nu efter ett riktigt lugnt och skönt jullov!

Resan gick bra förutom att mitt tålamod blev prövat mer än det nånsin blivit förut av fulla skitungarpå bussen som ropade Sveriges nationalsång i örat på mig fyra gånger och en som satt brevid mig och ropade en massa äckliga saker och vägrade låta mig bara vara ifred och fattade inte uppmaningar som "lämna mig ifred", "lugna ner dig och var tyst", ett medhåll på en annan killes konstaterande att "du är dum i huvet" eller totalt ignorerande tystnad. Höll på att tappa det.

Men bara jag kom fram blev allt bra igen! Fick skjuts hem med väskan av världens finaste, och sen direkt iväg för att laga mat till ikväll! Jag ska på middag, och borde börja ta tag i mitt liv typ nu så att jag hinner med allt jag ska innan dess! :)

Bara tråkigt att jag vaknade upp förkyld. Men jag planerar att kurera mig under dagen och ignorera det ikväll, det blir fab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0