Nöjd!

Den här veckan är fantastisk. Jag älskar den. Igår var jag ledig hela dagen, idag var jag till skolan en timme, sen ledig. Imorron helt ledig. Torsdag - inget schemalagt, men jag och Johanna (min PM kompis) ska gå igenom opponering och förbereda inför veckans enda schemalagda dag som är fredag när vi har PM-examination. I like it.

Och så håller mitt rum på att bli ommålat! Jag har två målarkillar som donar i mitt rum just nu, så jag hänger i vardagsrummet och spelar gitarr. De är noga med att ha dörren stängd - borde jag ta det som en förolämpning hahaha? :P

Nu ska jag försöka leta fram receptet på mammas lingonkaka, baka en sån och bjuda över nån på te och nybakt kaka! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0