Hmmm...

Vet inte om det är jag som är mest bara trög och inte har fattat att jag måste plugga, eller om det är det att jag ligger i fas och därför inte känner någon panik alls och har svårt att motivera mig... Svårt att säga. Hur som helt har jag värdelös pluggmotivation och moral just nu, och får typ inget gjort alls efter att jag kommit hem. För då spelar jag mest bara gitarr.

Jag har drabbats av en liten lätt släng av Post-Erasmus Depression den här veckan eftersom typ alla är upptagna, jag gör typ inget alls och MariaStella, Simonetta och Aniko är i Polen och hälsar på Ewale.. Jag saknar dom.. Men min mini-depression är inte allvarligare än att den går över med en kaka haha. Eller en promenad. Eller en kram, jag är inte så kräsen :)

Så lugn vecka som jag har nu har jag nog aldrig haft i Uppsala, någonsin. Så jag har inte så mycket spännande att berätta. Men jag ska få en hink äpplen hemifrån nästa gång jag träffar Maria, och då ska jag baka massa äppelpaj, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0