Första dagen på sista praktiken.

Började min praktik på barnhabiliteringen idag! Det var spännande och lärorikt, min handledare verkar vara bra, jag kommer att få se väldigt mycket och jag tror att det kommer att bli fem väldigt roliga veckor. Idag har jag träffat nästan bara barn med CP, allt från såna som mest är lite svagare och klumpigare finmotoriskt till såna som varken kan prata eller sitta upp. Jag kommer att få se andra diagnoser också, och känner att det blir bra :)

Men. Nu är jag sjukt trött. Helst skulle jag lägga mej i sängen med lite choklad och en bra bok (Marias Marilyn Monroe bok) och sova väldigt snart, men jag borde läsa på lite om ryggmärgsbråck eftersom jag kommer att träffa på sådana barn snart också.

Men. För att orka med det behöver jag faktiskt lite choklad. Och jag har tur som nyss har fyllt år, och ännu mera tur att jag har vänner som vet vad jag tycker om och gav mej choklad i present, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0