Ny telefon!

Jag har typ inte köpt nåt alls på hela vintern, faktiskt nästan inte på hela det här skolåret. Men, nu när solen har börjat titta fram har jag börjat få ett riktigt ordentligt köparsug. Så jag var nyss och hämtade ut min balklänning! Och imorron ska jag och titta på en ny telefon!! :)

Alla som vet hurdan telefon jag har nu vet att det är typ den tattigaste variant man bara kan tänka sej som är bra speciellt av den anledningen att den inte går sönder när man tappar den i golv. Men nu funderar jag på en som är cool. Touch screen och android och vete fan vad allt heter. Men den ser cool ut och det sägs att den är bra. Och jag får den för 1 400. Ska och titta på den i morron bitti! 

-----

Det märks att det är fredag. Nyss kollade jag min blogg för att se om den hade blivit uppdaterad sen sist....

...det hade den inte...

Nu ska jag skynda mej jättejättemycket och göra mej vacker för jag ska till Aino på födelsedagsmiddag om 40 min! :)

Och imorron har Henrik bjudit med mej på fest med tema "S". Och jag fick reda på att det var tema idag, uff. Nån som har några bra förslag? Har redan förkastat snöflinga, sektmedlem, solros, sagoprinsessa och skejtare.
Skogstroll kanske?
Stjärna?
Smultron?
Sotare?

Förslag mottages tacksamt :)

Kommentarer
Postat av: Mam

Det är ju hur enkelt som helst. Solklart. Du är ju redan SOFIA:) Bara var dej själv!

2011-04-08 @ 21:17:32
Postat av: Linda

Söt, snygg och sexig? ;o) Lätt som en plätt, klä dig snyggt, ta med bästa humöret och flörta hejvilt(nåja lagom då)...

2011-04-09 @ 18:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0