12.02.11

Jag har totalt värdelös pluggmotivation nu.
Har i tre dagar försökt börja på en rapport om fallrisk och fallprevention, och har väl kanske lyckats få två timmar pluggtid totalt. För jag. orkar. inte. plugga. mer. I'm over it. Jag vill jobba i höst.

Praktiken i Tierp är slut nu. Jag trivdes jättebra med de andra som jobbade där och vi hade roligt även om det inte var så yrkestekniskt avancerat. Vissa andra har haft tråkigt på sin praktik, jag är mycket nöjd.

Förutom att jag missade sista dagen pga totalt snökaos. Väntade på tåget i 1 h och 15 min. Sen gav jag upp. Det var itne meningen att jag skulle till Tierp. Det var meningen att jag skulle umgås med Becka och Ejlin som var strandade i Uppsala eftersom Eckerö Linjen färjan hade frusit fast i hamnen och inte kunnat lämna Åland på morgonen.

Mitt gull jobbar ikväll, och jag ska iväg till Ään och titta på Melodifestivalen. Har en sjukt ambitiös idé om att baka en kaka att ta med. Och imorgon ska jag baka bröd. Jag har blivit så galet huslig sen jag började träffa Henrik, I like. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0