Tillbaka i Tierp

Första dagen på första veckan på första praktiken den här terminen. På kommunrehaben i Tierp. Idag har jag ställt in två rollatorer och instruerat om att man ska låsa dom innan man sitter på dom och visat hur de fälls ihop. Jag tror inte att jag kommer att jobba ihjäl mig den här gången. Men min handledare är fantastisk! Supergullig och vi kommer jättebra överrens. Hon sa idag att "jag är så torr i halsen efter att ha pratat så mycket idag.. Men snart får du göra allt jobb och då behöver jag bara komma med små glada utrop!" Åh vad gulligt jag tyckte det var :)

Nackdelen med Tierp är, igen, att det är så tidig uppstigning. 06.00.
Men! Jag får iaf sova en hel kvart längre än förra praktikperioden!

Henrik och jag planterade igår! Han planterade chili och smultron, och hemma hos mig är det mynta, basilika och oregano på gång, wiee! Och basilikafröna har redan ändrat färg, så det har redan börjat hända nåt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0