Brändömys!

Nu sitter jag som bäst på och väntar på att mina gäster ska börja komma... Jag hördes med Maria igår och vi bestämde att ses ikväll, men sen tänkte jag att wtf, jag bjuder hit dem allihop! Så nu väntar jag på Maria, Alexa, A-M, Ronnie (kanske), Linnea och My Love :)

Lika bra att styra ihop date med allihopa eftersom jag de kommande två veckorna inte kommer att ha tid för roligheter typ alls pga både c-uppsats och stipendiejobb som börjar typ, nu. Jag och Tobias (andra stipendiesekreteraren) var och hämtade ansökningarna, och vi har 126 st att gå genom och knappa in i vårt datasystem.

Måste nästan säga några ord om den killen också. Hur är det ens möjligt att kunna allt innan man ens börjat? Saker som jag tänker att "äääääh det där behöver man väl inte kunna, det kollar vi upp när vi behöver det" kan han utantill, redan. Han är bara så bra! Det kommer att bli faboulus :)

Nåt annat som blir aboulus är att det är korridorspubrunda i min gamla korridor imorron och jag är sjukt laddad! Vi börjar med GT hos P-Linn och sen är det dags, wooho! Och på lördag ska jag och Henrik till Stockholm över dagen och bara mysa. Det blir en bra helg!

Jag skulle ladda upp bilder på både Brändötjejer, gamla korridorsgänget och mej och mitt gull om det inte varit så att man inte längre kan kopiera bilder från facebook. Damnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0