Fin födelsedag

Min födelsedag igår var hur mysig som helst! Den både började och slutade med chokladtårta, och däremellan hann jag med både tussilagos, solskenspromenad, sushi och vänner. Underbart.



Jag fick en väldigt uppskattad present av Henrik igår morse..!



En massagebräda! Den är ca 1,5 m lång som man sticker in under bäddmadrassen i sängen så är det både tillräckligt stadigt för att massera ordentligt på, men också mjukt så det är skönt att ligga på den. Till det kom också en nackkudde man har när man reser för att ha som mjukt stöd runt ansiktet och hemgjord massageolja som doftar apelsin och citron! Tack gulle! :)

Kommentarer
Postat av: Becka

Jäklar vilken smart grej! :D Och värst vad jag känner att jag kommenterar nuförtiden, antar att det är för att jag tycker det är väldigt kul att du har börjat blogga mer igen :) Keep it up!

2011-03-29 @ 13:23:30
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/
Postat av: Aino

Du ska veta att jag blir alltid på lite bättre humör efter jag läst dina blogginlägg =) Tack för supergod fika förresten!

2011-03-29 @ 17:16:10
Postat av: Sofia

Vad glad jag blir av att höra det Lainen! :)

Och Becka, kommentarer är alltid roligt - keep it up! :P

2011-03-30 @ 09:37:46
URL: http://lifeaftererasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0