Mina ögon kommer alltid le mot dej

Söt ♥

Vi lämnade nyss in tredje versinen av C-uppsatsen, förhoppningsvis blir den klar = helt färdig på måndag!! Vi är bra. Så sjukt bra. Och väldigt ödmjuka haha :)

Nu ska jag baka kaka! Chokladtårtbottnar som jag ska fylla med chokladmousse och hallon och täcka med mera mousse och daim. Kan inte bli annat än bra. Har jag berättat att jag gillar choklad? :)

Idag skrev vi också på de sista papprena för stipendierna och hade möte med nationens inspektor. Jag tycker han är fruktansvärt söt. Han är typ 80 år, men berättar såna underbara historier, många om tiden när han själv var nationsaktiv, och är en riktig mysfarbror. I like.

Kommentarer
Postat av: Becka

Vad fina ni är! :)

2011-03-27 @ 18:19:36
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0