Sjukt effektiv!

Jag har fått så sjukt mycket saker gjorda idag! Nöjd.
Senaste var att jag tog ut ett rykande varmt bröd ur ugnen - just for you Julia! :) och svarat på mail (långa svar, såna som jag annars skjuter upp eftersom det verkar vara ett sånt projekt - jag är en dålig människa på det sättet, jag vet.)
I morron blir det nya tag med uppsatsen, och så småningom börja förbereda för helgen! Julia kommer hit på fredag, längtar! Har inte träffat henne sen november... På lördagen blir det litet födelsedagskalas med några tjejer, lite vin, lite kaka och dansadansa hela natten lång! Och sen på söndag är det sommartid, wei!
Jag var hos Becka i Mullsjö hela helgen och hade det mys. Det var typ det vi gjorde hela helgen - mös. Myste? Promenad runt Mullsjön, fika, gitarr, scrubs, kaka och Mario cart. Värt. Roligt att se hur hon bor och vilka hon umgås med!
Nöjd tjej med ny gitarr. Som heter Lennart.
Jag har upptäckt det fantastiska med minneskort och inbyggd kortläsare i datorn. Lite sen? -Javisst. Men nöjd ändå? Jajjemän!

Kommentarer
Postat av: Becka

Åh, fina lennart! Mysigt va rätta ordet :)

2011-03-24 @ 14:02:10
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0