Headhuntad

En helt vanlig onsdag morgon i slutet på april

Min chef från mitt sommarjobb ringer mej: Hej Sofia, vill du få ditt sommarlovskontrakt förlängt till årsskiftet?
Jag: (Helt ställt - det är faktiskt väldigt tidigt på morgonen) Eeeeh, oj, vah?! Jag måste fundera lite, jag hade tänkt vara i Uppsala i höst eftersom jag har pojkvän som pluggar här..
Hon: Är det han som sökte sommarjobb här tidigare i våras?
Jag: Joooo..?
Hon: Har han fått nåt sommarjobb än? För annars kan han få komma hit och jobba som sjukgymnast i sommar!

Weeeeioo!
På ett litet samtal som kom helt out of the blue så har Henrik fått sommarjobb och jag har jobb fram till nyår!!! :)

Så. Jag kommer att bli hemmaålänning för en höst för första gången på hur många år som helst!
Känns overkligt, men bra. Speciellt som Henrik kommer att vara där i sommar. Vi blir sommarsambos! :)


Kommentarer
Postat av: Josse

ÅH, vad glad jag blir! Gud vad kul för dig och er båda :D

2011-05-01 @ 16:41:05
Postat av: josefine

JEANSKLÄNNING, CONVERSE 300 kr, Calvin Klein boxer till pojkvännen 3 par för 120 kr, BILLIGT: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-converse-skottrandiga-365-uk-4.html



Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

2011-05-01 @ 17:21:03
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul!! Grattis!

2011-05-02 @ 11:12:26
Postat av: Ingrid

vad roligt! säkert skönt att ha en färdig plan för ett tag.

2011-05-09 @ 12:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0