You're amazing just the way you are

Hahaha!
det var så länge sen jag ens var inloggad på den här bloggen att alla "nyliga händelser" eller vad det nu heter är borta.. Eeh.

Men iaf.
Nu är praktike över, godkänd och klar, och jag har fått tillbaka mitt liv igen, hurra! Missförstå mig rätt, jag har haft det otroligt bra på praktiken, men varit så slut om kvällarna att jag inte orkat typ nånting, alls. Men nu kan jag börja vara lite social och hitta på saker igen, great success.

Praktiken har gått bra, har träffat en massa patienter: Ländryggar, knän, nackar, höfter, armbågar, fötter, axlar, överrörliga, reumatiker och fibromyalgi. Och av nån anledning är ryggar min favorit :) Och det allra mesta har gått bra, enda patienten som faktiskt gick rätt dåligt var min allra sista bedömningspatient, förstås. Åååh, tyypiskt.. Oh well, it happens!

Vi fick sluta tidigt idag, och var hemma till lunch, och jag får se dagsljus för första gången på sex veckor känns det som, underbart!

Nu ska jag sätta mig och sy ett par Jasmine-byxor som jag ska ha på sjukgymnastkårfesten imorron, det kommer att bli hur bra som helst!



När jag var liten ville jag vara Jasmine. Jag nöjde mig inte med att se ut som eller leva som henne, utan jag vill VARA henne. Realistiskt och bra. Haha.

Ikväll kommer typ hela min klass hem till mig och dansar. Spexträning inför imorron, och jag måste städa..! Det är ännu en sak som inte orkas med under praktikveckorna.. Hoppas alla har plats här bara! :)

Kommentarer
Postat av: Mam

Har saknat dej jättemycket på bloggen.

Du kommer att klä perfekt i de där byxorna:)

2010-12-02 @ 17:59:02
Postat av: Becka

Håller fullständigt me mamma :D

2010-12-02 @ 22:39:54
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/
Postat av: Ida

Hon är så vacker :)

2010-12-02 @ 23:29:21
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0