Jobba, jobba, jooobba..!

Nu är jag tillbaka på jobb efter två underbara lediga veckor!
I början var jag helsnurrig och fattade ingenting, men det tog sig, och efter en par timmars uppdaterande var jag på gång igen. Nu har jag bytt avdelning, så jag har nya patienter och ny personal, men det ska nog bli bra det här med tror jag :)

Tre veckor kvar så är sommaren slut (eller, min sommar iaf..) och sen går flyttlasset till Uppsala, och det ska bli så roligt att flytta in i och inredan lägenheten :) Även om jag kommer så att gå vilse och tappa bort alla mina saker och bli spökrädd för att lägenheten är så stor hahaha!

Igår fick jag äntligen träffa Julia-darling som jag inte sett på alldeles för länge eftersom vi jobbar hemskt mycket om varandra.. Vi var ut och äta glass och middag, i nämnd ordning. Det får man göra när man är vuxen heh. Sen var jag och simma mig lite och lyssnade på Kent som hördes ända till Nabben haha :) (Om nån icke-ålänning läser så pågår en festival som heter Rockoff här just nu och det är en massa olika band som spelar alla dagar)

Ikväll ska jag till Jossi och spela kort med henne och Ingrid - jag kommer så att vinna över dom i canasta, yeey! :P

Kommentarer
Postat av: Aino

for the record: Sommaren är inte slut, ditt sommarjobb är slut!! Hallå, skillnad! ;)

2010-07-26 @ 22:54:45
Postat av: Sofia

Haha, fair enough! Fast.. När jag slutat jobba har jag bara en vecka sommarlov kvar, sen börjar skolan.. Och då är ju faktiskt sommaren slut, eller?

2010-07-27 @ 16:57:41
URL: http://lifeaftererasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0