Seg

Har varit sjukt seg med att blogga, men jag har haft semester och haft för fullt upp med att ha det bra för att hinna med det :)

Sini har varit och hälsat på i Mariehamn, vi gjorde Erasmus all over again väldigt intensivt några dagar, sjukt kul! Vi hann också en sväng ut till Brändö och till och med ut till Asteholma eftersom hon var dit 3(?) somrar när hon var liten..! Efter det blev det stugkalas hos Robban på Föglö, fantastiskt och underbart. Simma, sola, grilla, åka båt, bada bastu, bada vildmarksbad, oooh yes! Och sen bar det av till Uppsala där jag varit i några dagar nu med mina fin-tjejer! :)

I morse var jag och kikade på lägenheten jag och Ellie flyttar in i om en knapp månad. Den är 105 m2!!! Aaaaaaah! Kommer ju att gå vilse där inne hahahaha! Det kommer att bli fantastiskt och jag längtar dit :) Vi har tre sovrum, vardagsrum, matrum, kök, två balkonger (en är i mitt rum), två toaletter, duschrum med badkar, och två ingångar - största lägenheten på Studentvägen, wiiiuuu! Och vi har de flesta möblerna redan, behöver bara skaffa lite till.

Nu orkar jag inte skriva mera. Har en massa bilder som ska laddas upp, snart..

Hopaps ni har det fint!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0