28.06.2010

Varför är det alltid jag som blir drabbad? Av saker så där i allmänhet? I min lägenhet har vi tillgång till internet (gratis, automatiskt i väggen) i två av tre sovrum. Vilket tror ni att inte har det nu mera? Vem tror ni nu helt plötsligt måste betala en massa för att få det att funka igen? ... Jag förstås.

Men jag pratade iaf med en sjukt trevlig kille på Ålcom (Ålands internetbolag), och sen när jag var dit för att teckna kontrakt sa en annan av dem att min plånbok (vanlig, svart, läder) såg väldigt glad ut. Haha! Det tyckte jag var rätt sött :)

Har varit hem till Brändö och fira midsommar i år och det blev ju en sort det med haha. Började med lite traditionell lövbindning på midsommarberget, sen middag hos moster, midsommarstångresning (har en massa bilder bara jag orkar föra över dem från kameran) och sen iväg och träffa de andra Brändöborna som var hemma. Efter en omväg till en by som ligger 7 km bort hamnade vi i ett hus som är 300 m från mej ändå, heja. Men sen blev det bra :)

Vi hade studentkalas i efterskott för Beckasyster igår för släkten eftersom största delen av dem inte hade kunnat komma på själva dimissionsdagen. Det blev riktigt trevligt och mamma och pappa hade lagat hur mycket mat och tårta som helst så nu behöver jag inte laga mat på hela veckan, great success! Sen uppträdde Becka och jag med några sånger, och förutom lite småtövel med gitarren gick det bra och var roligt! :)

Det har flyttat in en tredje tjej med mej och Lotta nu, men jag har inte träffat henne ännu.. Leskigt haha. Blir nog tok-bra.

Nu ska jag, pappa och Becka och äta italiensk glass, nomnom.

Kommentarer
Postat av: Becka

noomnomnom! imorgon ska vi äta glass igen :D hihihi

2010-07-06 @ 19:58:15
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0