Ge mig energi..

Har varit på praktik i Tierp i nästan två veckor nu! Det är roligt, intressant och jag lär mig massor. Har träffat tre ländryggssmärtor, två axlar, en reuma, två nackar och en höft, varierat och bra. Men... Jag är så slut om kvällarna att jag inte orkar med någonting. Alls. Min aktivitetsnivå ligger på bada badkar och läsa bok om kvällarna. Uppstigning 05.45 om mornarna och kommer hem vid fem på eftermiddagen och fullt program hela dagen, sen är jag ett litet trött skrutt.

Men till helgen blir det iaf utgång med Johanna på fredag och sen bara mys och ta det lugnt resten av helgen, najs. Det behövs.

Nu ska jag sova.
Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad du är duktig!! Hoppas det är skoj :)

jag kan tyvärr inte hänka på värmlands imorgon, ska på fk/mk-högtidsmiddag :/ Men vem vet, vi kanske kommer dit senare :)

Kram

2010-11-04 @ 09:56:02
Postat av: Becka

Du duktig = KAKA!

2010-11-04 @ 13:39:06
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0