Sjukgymnastik från 80-talet

I torsdags morse var jag extremt osugen på.. typ allt. Låg kvar i sängen ganska länge och riktigt försökte känna efter om jag nog ändå var lite sjuk nånstans.. Men icke. Så jag släpade mig iväg till Tierp och kände mig allmänt anti mot.. typ allt. Fantastisk morgon. Ända tills jag började leta i böcker som handlade om ortopediska behandlingar, och hittade det här:



En hel bok full med bilder på en tjockis i kostym som drar i en stackars tjej som blir fasthållen av en permanentad tant i sjuksköteskeklänning! Fantastiskt! :)



Hahahaahaaha!! :D
Den här typen av bilder var varvade med såna där de sticker nålar i tjejen typ överallt, stackare.. Eller masserar - det står att massage är bra och effektiv behandling mot både lång- och kortvarig smärta hahaahahaha! Och boken är ändå bara från 1983...

Det piggade helt klart upp dagen och efter det kunde jag inte vara arg längre haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0