Jag lever..!

De här två sista veckorna har varit kaos med både tentaplugg, pm-skrivande och nationsjobb.. Men nu är det över och jag kan ha ett normalt liv igen, hurra!

Jag håller på att få mitt rum ommålat nu, väggarna ska bli vita! Hela resten av lägenheten är vit utom just mitt rum, har ingen aning om varför, men det är jäkligt skumt. Målaren ringde på dörren helt randomly förra veckan, 07.10 på morgonen och verkade förvånad över att jag såg nyvaken ut haha! Han presenterade sig inte heller utan bara sa nåt om våra lister och undrade om det är ok att komma förbi senare på dagen, eeeeh.. say what? Idag har han rigit ner tapeter, spacklat och virat runt alla möbler med plast. Så jag har inget rum för tillfället, boo. Men förhoppningsvis är han klar i morron, och sen ska jag äntligen börja hänga upp tavlor och grejer på väggarna!

En lite udda grej hände idag som gjorde att jag lite började tvivla på mig själv haha. Jag har fått bladlöss på en av mina blommor, och jag har hört någonstans att dom dör om man sprayar blomman med diskmedel. Men, jag har ingen sprayflaska, så jag liksom bara hällde lite diskmedel på den och sköljde av den efter det. Och jag var sjukt nöjd över min kreativitet ända tills jag kom på att jag ju faktiskt stod där och diskade min blomma hahahaha!!

Imorron kommer Aino hem från Madeira, weiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0