Nervös..

Imorgon har vi praktisk examination, och jag har blivit nervös.
Brukar inte bli det inför tentor, men nu är jag rädd att jag ska få en massa jobbiga följdfrågor som jag inte kan svara på. Vi blir examinerade i små grupper, och varje student får ett patientfall där det står några undersöknings- och behandlingsmetoder som man ska utföra på en klasskompis. Önskar att jag hade valt att ha examinationen idag istället för i morron. Då hade det varit över nu.

Annars då? Jotack jag tror att jag snart blir tokig. Sitter hemma, ensam, och pluggar hela dagarna. Men jag måste vara hemma eftersom jag läser anteckningarna högt och berättar allt och förklarar för mig själv. Det funkar bra, men gör ju att jag inte kan vara i något bibliotek just nu. Alltså. Hemma. Ensam. Tråkigt. Jag äter mycket kakor. Och äpplen.

Förutom det händer det gör jag inte mycket just nu. Eller jo, jag var på promenade med Maria, Alexa och vovvarna i Hågadalen idag och det var så fint och höstigt ute att jag blev alldeles lycklig av att komma ut en stund och ha lite sällkap :)

Och så ska jag till Stockholm och träffa mamma på onsdagkväll! Hon är där på kurs, och vi ska på middag till en Stockholmsfamilj vi känner sen jättelänge tillbaka, det ska bli mys. :)

Ok. Back to work. Ska gå igenom 9 patientfall till innan jag tar kväll. Weii.
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0