Faaaaail!

Vi köpte en lampa från Ikea här om dagen. Så här ska den se ut:



Efter en tur till Claes Ohlsson och en del fixande hänger lampan i taket, men... Den ser inte riktigt ut som den ska.. än.. Så här långt kommer jag, men inte längre:



Hahaha! Sjukt fult..! Men jag kan inte göra mera innan jag får tag i en till tång eller låna någon med mera muskler än vad jag har.. Oh well, vi har ljus i köket iaf.

Och igår när jag kom hem träffade jag Jacke från A-laget (= Ypsilons broderförening på Norrlands) som bor i mitt hus. Han höll på att gå igenom sitt förråd och undrade om jag vill ha ett par högtalare. Efter att han sagt att de funkar så fick jag dem till och med uppburna till lägenheten, så nu har vi två stycken en meter höga högtalar! Sjukt värt med trevliga grannar :)

Jag såg en sinnessjukt rolig sak här om dagen. Jag såg en kvinna som pratade i mobil på teckenspråk! :D Hon höll telefonen framför sig och pratade med händerna, och när jag lite diskret gick förbi bakom henne såg jag att hon hade videokonversation med en som viftade med händerna i rutan i hennes telefon! Jättebra att det går att göra så, men det såg kul ut :)

Ikväll är tanken att jag ska med Johanna till Smålands nation och titta på Oskar Linnros som spelar där, men vi har inget förköp och det verkar vara grymt tryck dit.. Några ur klassen ska dit till typ kl fem.. Så ambitiösa tänker inte vi vara, så vi bara hoppas på att ha lite flyt.. :)

Kommentarer
Postat av: Linn P

Jag och Nina S ska nog dit och vi har båda KK! Men vet inte vilken tid för jag ska iväg på en middag först som jag inte vet när det är klar...

2010-09-04 @ 16:29:37
Postat av: Mam

Stackars Fi-Fi. Lampan blir nog fin sen...

2010-09-05 @ 01:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0