Glad hest!

Åh, vilka härliga dagar jag haft nu den här veckan!
Igår kväll hade jag och Johanna massage och bullbakskväll (de blev riktigt goda om jag får säga det själv, men tyvärrtyvärr är dom redan slut...), och nu ikväll har jag och Alvida (ny klasskompis som är fantastisk) pluggat (duktigt), ätit bullar och spelat gitarr, weii! Och imorron blir det brännboll med Ypsilon och Skvadern, har inte helt bestämt om jag faktiskt ska spela, mest vara moraliskt stöd och heja, eller bara gå dit och glo i största allmänhet, det visar sig imorgon. Min inkompetens angående bollsporter gäller brännboll också haha. Är sjukt värdelös på boll-koordination (finns det något sånt ord?) och kastar och sparkar alltid åt fel håll fast jag försöker så mycket jag bara kan.

Men på fredag ska jag träffa mina Brändöflickor och dricka te och mysa, det däremot är jag grym på! Och eventuellt gå på reccegasksläppet med mina klasskompisar efteråt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0