PartyParty!

Ojoj, det blev visst ingen ordning alls på den här helgen haha!

Vi hade HöstYra med Ypsilon igår, äntligen! :) God mat, roliga sånger och bra bordssällskap, sen behöver inte jag så mycket mera för att vara nöjd. Johanna, en av mina nya klasskompisar följde också med, sjukt trevlig tjej! Nina och jag stannade inte till slut eftersom det började bli väldigt sent och vi var sugna på att dra vidare. Så, vi hamnade på Värmlands i stället :) Mycket najs, mycket najs, väldigt lyckad kväll så där i allmänhet.

Idag däremot har jag inte fått någon ordning på dagen överhuvudtaget.. Sov länge, käkade lunch vid typ fyra, inte riktigt ok, och har skrivit rubriken på artikeln jag ska läsa till C-uppsats pm:et, that's it. Absolut inte ok. Men, jag har eventuellt fixat avloppsröret till duschen som svämmar över lite grann när man duschar - typiskt dum idé som den började med i morse. Men jag hoppas det funkar nu iaf, annars har vi ett problem.

Ikväll blir det partey igen! Drinkkväll hos Johanna (min vanliga Johanna, inte hon nya, fast henne träffar jag på NN senare ändå) först och utgång på Norrlands efter det, sjukt pepp! Nästan iaf. Snart. Men i morron måste jag skärpa mig. Läsa åtm en artikel (dom är jättelånga..) och ta hand om alla mina äpplen och baka paj(er), weii. Det blir bra. Och äta plommon ska jag också göra. Måste bjuda hem folk på plommonfika, för jag har hur mycket som helst. Det blir faboulus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0