Tentaångest!

Åh vad härligt! Äntligen har jag börjat få lite tentapanik. Har varit lite orolig över att den vägrat hitta mej den här terminen, men igår kollade jag på gamla tentor, och BOOOOM! There it was. Och det betyder att jag faktiskt kan plugga igen. Och jag kan till och med plugga hemma. Tidigare har jag bara känt att "äh, orka. Det löser sig.." Rätt skönt med sån attityd, men så klarar man inga tentor. Så, nu pluggar jag och äter choklad, great success.

Annars vet jag väl inte så mycket nytt. Vi ska träffa våra handledare inför praktiken i morron och jag är lite nervös eftersom jag ska ha en ung (tror jag) kille som handledare och jag är orolig för att han ska vara snygg. Det skulle vara ett problem eftersom jag inte kan fokusera ordentligt då (been there done that) haha.

Nästa vecka är vår tentavecka. Praktisk examination på tisdag och skriftlig på fredag, weii. So excited. Så helgen blir lugn med en massa plugg, weii. So excited.

Kommentarer
Postat av: Becka

hahah du är kneepp! :D

2010-09-30 @ 15:12:20
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0