Jag har sjukt dålig fantasi för att hitta på rubriker.

Veckorna går så fort att jag inte hinner med. Men roligt är det! Och min nya klass är underbar.

Det har den här helgen varit också. I fredags festade vi in vår lägenhet, och om jag får säga det själv så blev det riktigt lyckat! Vi började med sambomiddag, det var första gången jag, Anna och Ellie åt middag tillsammans sedan vi flyttade in haha. Vi lagade älgstek och klyftpotatis, gött! Vi skjuter mycket älg hemma på Brändö, så jag får alltid med mig några älgknosar när jag far hem, värt. Det kom väl ca 30 pers till oss i fredags, och det var riktigt bra blandning av folk, saknade några som inte kunde komma, men det var bra ändå. Vid halv tolv ungefär fortsatte vi till Norrlands och slöt upp med dom som varit på Ypsilons och Skvaderns styrelsemiddag och fortsatte där till typ två, jag hade sjukt kul och kvällen var lyckad från början till slut!

I lördags kväll kom Julia hit, och vi for till Maria och myste, och idag har också bara varit härlig. Vi har mest tagit det lugnt, gått på stan och ätit sushibuffé, nomnomnom. Jag lyckades dessutom äntligen starta ett mobilabonnemang, så jag slipper hålla på och mecka med kontantkort, najs.

Så jag har alltså i stora drag haft en riktigt bra helg, men vilken helg kan inte bli bra som startar med att sjunga "Sofia dansar go-go" som allsång i skolans omklädningsrum en fredag eftermiddag haha? :D

Förresten så är mina lampor i lägenheten äntligen uppe nu, och det blev jättebra! Efter lite bråkande med dom (den delen stod jag för), och lite kompetent fixande (det gjorde Emil) hänger de som dom ska och lyser så fint! Jag var till Ikea med Maria nu i veckan och köpte en massa mysgrejer till mitt rum så är jag riktigt nöjd nu, får jag bara väggarna målade så blir det perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0