Gillar inte sovmornar

Det är konstigt. Jag måste verkligen stiga upp vid 8 tiden om mornarna för att få något gjort under en dag. Sover jag länge tappar jag förmiddagen, man börjar dagen med eftermiddag och det blir alltid bara konstigt. Och så blir jag trött och har absolut ingen motivation till att ta itu med saker jag absolut borde göra - typ städa mitt rum. Och lägenheten. Svara på miljoner mail. Men jag är trött och det känns som om jag bara skulle vara kortfattad och otrevlig om jag försökte, alltså skjuter jag på det tills nån annan dag när jag är mera på gång och inspirerad.

Men jag har iaf gjort tre bra saker idag!

1: Tränat - diciplinerat tills jag blev trött och svettig till och med. Händer inte ofta haha.
2: Skrivit CV! Henrik ska få läsa igenom det imorron - hans föräldrar är båda två såna som läser CVn och anställer folk så de har gett honom några värda tips :)
3: Köpt ny telefon!


Jag som annars inte brukar bry mej särskilt mycket om teknik är faktiskt sjukt impad! Den är fin och man kan jättelätt ladda ner olika program, det är internet i den, den tar bra bilder, och viktigast av allt - jag fattar det mesta av hur man använder den!

Nu ska jag göra magträning med hjälp av min nya telefon (5 minuters intensinv smärtsam magruteträning) och sen se på film och äta godis med Linnea! :)

Ha en fin lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0