Likadan klänning?



Que? Nu har jag fått två kommentarer om att mina båda balklänningar (köpte nyss den nya!) liknar varandra? Så lika tycker jag väl inte att dom är? Eller? :)

Min gamla köpte jag till vårbalen 2007, och efter 5 baler med den kände jag att det var dags för något nytt! Maria och jag letade igår, och förstås var den jag fastnade för en som de inte skulle beställa in flera av, alltså var jag tvungen att bestämma mej snabbt så att ingen annan skulle ta den, och nu är den på insyning och ska hämtas ut på fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bådas färg är ju typ samma färg fast olika nyans, och så lite glitterstenar på båda va? Men modellen är ju olik iaf :)

2011-04-01 @ 16:13:38
Postat av: Linda

Tycker de var heeelt olika... Men båda är fina! Vill också gå på bal... =o(

2011-04-01 @ 19:41:15
Postat av: Becka

Haha, alltså det är nog bara jag som inte förstår mig på såntdär, tänkte mest på att båda va lila, hade glitterstenar på sig och satt som en smääcck ;)

2011-04-02 @ 17:55:43
Postat av: Lokissen!

Sophy du e en sån snygging!! Puss Loo

2011-04-02 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0