Påsklov!

Nu är jag tillbaka i Uppsala efter en härlig Brändöpåsk! Vi har ätit påskgodis, firat födelsedagar och bara myst och haft det bra. Och något som gjorde hela resan ännu bättre var att min älskling följde med och träffade hela min familj för första gången!
Vi kom egentligen tillbaka till Uppsala i lördagskväll, men igår var en förlängning på påsklovet med en riktigt underbar dag. Henrik och jag lagade saft (som blev jättegod), sylt (som blev lite konstig och väldigt rinnig), gelé (som jag tror blev bra), solade och åt glass. Helt perfekt.
Imorron börjar praktiken igen och idag har jag en klämdag då jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Alltså tar jag min filt och en bok och går ut och lägger mej i solen! Det är över 15 grader varmt i Uppsala och träden har blivit gröna, I LIKE!

Kommentarer
Postat av: B

Åh, vad härlig eran brändötripp måst ha vart :) sku vart så roligt att va me.. en annan gång! :)

2011-04-26 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0