52 Gleann Dara reuninon!



Åååååååhhhh! Vad glad jag är! :)

Fabien, Simonetta, Jenny och antagligen Sini kommer till Sverige i Juli!! De kommer 20/7 och stannar till 23/7 eller 24/7 när de kryssar vidare till Finland; yeey! Det blir underbart. Simo fyller 22 den 21:a, så då blir det kalas :) Och jag kanske får anledning att ha på mej min nya sommar-trädgårdsparty-picknick outfit då som jag köpte när jag och Julia var och shoppade härom dagen?! :P

P.s. Bilden är från St Patricks Day - jag brukar inte ha grönt hår och Jenny brukar inte gå omkring med enorm leprachaun (äääh, kan inte stava till det, ni vet vad jag menar) hatt.. Inte så värst ofta iaf.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0