Today is a good day, it was worth waiting for

Jag känner att det blir en bra dag idag!

- Jag vaknade helt av mig själv halv 8 i morse till strålande sol som faktiskt värmer genom fönsterrutan.
- Jag och Henrik ska på dagsutflykt till Stockhom bara för att mysa och bara för att vi kan och att det är roligt!

Pubrundan igår var skoj! Vi fick diverse (mest röda) drinka i de olika rummen och sen hamburgare där på mitten nån stans. Roligt att se att alla plancher vi hängde upp när vi fllyttade in fortfarande hänger där, min klocka är kvar, de tittar fortfarande på Ellies TV, våra gemensamma köksregler som vi författade hänger på ett köksskåp, och listan med telefonnummer till alla originalarna finns kvar! :) Lite synd bara att den som bor i mitt gamla rum inte var där.. Hade vart skoj att se hur det såg ut där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0